loader
Меню

Основні етапи

Основні етапи

САМІ ВАЖЛИВІ ІННОВАЦІЇ.

Компанія BMW Motorrad володіє баченням перспективи і є піонером в питаннях, що стосуються інновацій та технологій, вже більше 90 років. Наш шлях викладений новаторськими і встановлюючими тенденції розробками, які ми збираємося представити вам тут.

1923 рік.

Краще, ніж літати.

Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.

Бачити і бути побаченим.

Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.

1924 рік.

Гальмування.

Легше, ніж будь-коли раніше.

З початком виробництва R39 BMW вперше використовує зовнішні ножні гальма для гальмування заднього колеса замість звичайного клинового ножного гальма, дозволяючи водієві гальмувати ще легше і безпечніше.

1935 рік.

Підвищена стійкість і комфортність при їзді.

BMW також є піонером, коли мова йде про технології підвіски: в моделі R 12 і туристської моделі R 17 використовується перша в світі гідравлічно демпфіруюча телескопічна вилка. Вона змінює звичайні ресорні вилки і вносить значний вклад в підвищення стійкості і комфорту їзди.

1936 рік.

Інтелектуальна легка конструкція.

У спортивній моделі R5 (500 куб. см) BMW вперше демонструє конически витягнуту овальну трубчасту раму. Це інтелектуальна легка конструкція. Новий процес зварювання, створений в той же час для виготовлення рами, також є дуже інноваційною технологією виробництва, що встановила тенденції на довгі роки. Перевага легкої конструкції? Висока гнучкість при малій вазі.

1955 рік.

Висока стійкість при їзді. Більше комфорту.

Інноваційне шасі з повністю хитним важелем використовується BMW вперше в стандартному виробництві мотоциклів в моделях R 50 і R 69. Це забезпечує високу на той момент стійкість їзди з комфортом. Оптимальне опір деформації найбільш цінується водіями мотоциклів з колясками.

1960 рік.

Без сумніву, найшвидший німецький супербайк.

Перший гідравлічний амортизатор керма в стандартному виробництві мотоциклів забезпечує максимальну безпеку їзди. Він вперше встановлений в R 69 S – найшвидшому німецькому супербайці в той час. Рульовий демпфер може бути навіть вимкнений на більш низьких швидкостях для поліпшення управління.

1961 рік.

Повністю адаптовані: аксесуари та додаткове обладнання.

Для тих, хто хоче додати своєму мотоциклу BMW персональний характер, спеціальні аксесуари і додаткове обладнання від BMW Motorrad роблять це можливим з самого початку. Захисні дуги і тримачі сумок були додані в асортимент ще в п'ятдесяті роки – спочатку в представництвах, а з 1961 року в якості заводської опції. Сьогодні для створення власного персонального мотоцикла BMW можна використовувати широкий асортимент аксесуарів і додаткового обладнання.

1973 рік.

Ікона дизайну з флагманськими технологіями.

У стандартну комплектацію R 90 S вперше входить подвійне дискове гальмо, встановлене на передньому колесі. У той же час ми вводимо фару H4 в серії /6. При цьому ми продовжуємо забезпечувати підвищену безпеку дорожнього руху.

1976 рік.

Перший повний обтічник встановлений в стандартній комплектації.

R100 RS стає відправною точкою для ряду моделей, в яких втілені нові результати досліджень, проведених в аеродинамічній трубі.
Це дає перший в світі аеродинамічний оптимізований повний обтічник для стандартного виробництва мотоциклів. Переваги низької опори повітря і низького тиску на шолом особливо відчуваються мотоциклістами при їзді на дальні відстані.

1978 рік.

Перша колекція мотоцикліста.

Хороший зовнішній вигляд від голови до мотоцикла і безпека їзди – це було важливо для нас вже в 70-х роках. Таким чином, компанія BMW Motorrad вступила в нову еру з повним шоломом з візором в 1976 році. У 1978 році перше повнофункціональне обладнання для мотоцикліста вийшло на ринок в якості доповнення. Наші дизайнери та інженери сьогодні як і раніше зосереджені на захисті, безпеці, функціональності і інноваціях - поряд з елегантним зовнішнім виглядом.

1979 рік.

Кращі відчуття: система обігріву ручок.

Спочатку система обігріву ручок викликала сміх, але сьогодні вона стала невід'ємним елементом мотоцикла. Зрештою, вона підвищує задоволення і безпеку їзди на мотоциклі, тому що, як було доведено, водії з теплими руками реагують швидше.

1980 рік.

Ідеальна вібрація.

R 80 G/S – це перший мотоцикл з двоциліндровим двигуном ендуро і, таким чином, засновник нового сегмента. Відтепер G/S являє собою безмежну пригоду на мотоциклі. Він оснащений першим одностороннім заднім хитним важелем для великих мотоциклів. Також відрізняється 50% -ною крутильною жорсткістю в порівнянні зі звичайними подвійними хитними важелями і таким же зниженням ваги. Швидко і легко заміняєме заднє колесо також виявляється великою перевагою.

1981 рік.

Два шолома в одному.

Перший в світі мотоциклетний складаний шолом об'єднує дві властивості: легко знімається секція підборіддя дозволяє носити його як відкритий або інтегральний шолом. При цьому шолом забезпечує високий рівень комфорту носіння та експлуатації.

1986 рік.

Водонепроникні текстильні мотоциклетні костюми.

Перший в світі мотоциклетний костюм Gore-Tex від BMW, безсумнівно, викликав хвилювання і зробив революцію в їзді на мотоциклах.

1987 рік.

Paralever. Наступний етап еволюції технології підвіски.

Подвійний хитний важіль, розроблений BMW Motorrad під назвою Paralever, по суті усуває неприємну передачу рушійних сил підвісці і представлений в моделях R 80 GS і R 100 GS в 1987 році.

1988 рік.

Перша в світі система ABS для мотоциклів.

BMW – перший виробник в світі, який в 1988 році випустив на ринок систему ABS для мотоциклів. При цьому компанія BMW встановила новий еталон у виробництві мотоциклів. З 2013 року всі мотоцикли BMW оснащені системою ABS у стандартній комплектації.

Перша цифрова електронна система управління двигуном.

BMW K1 є важливою віхою у виробництві мотоциклів завдяки своїй аеродинаміці. Він також вперше демонструє цифрову електронну систему управління двигуном. Блок управління Motronic об'єднує електроніку запалювання і вприскування, при цьому забезпечує паливну економічність і виконання вимог до використання регульованого каталізатора.

1990 рік.

Новаторські екологічні технології для мотоциклів.

Регульований триходовий каталізатор можна на самому початку замовити для моделей K з цифровою електронною системою управління двигуном в якості спеціального обладнання. BMW пропонує перший в світі регульований каталізатор для мотоциклів. Для моделей, побудованих з 2000 року, весь асортимент BMW Motorrad оснащений каталізатором в стандартній комплектації.

1993 рік.

1998 рік.

Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією.

Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією на серійних мотоциклах забезпечує поліпшене освітлення дороги.

2004 рік.

Перша рама з електронним регулюванням.

Електронне регулювання підвіски (ESA) – це електронна інновація для серійних мотоциклів BMW. Вона вперше з'явилася на K 1200 S і сьогодні доступна на більшості наших двоциліндрових, чотирициліндрових і шестициліндрових мотоциклах. ESA дозволяє за допомогою електроніки регулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки відповідно до ситуації при їзді і станом навантаження. Система ESA, яка ідеально підходить для різних дорожніх умов, пропонує мотоциклістам ідеальні характеристики демпфірування, оптимізовану продуктивність і високий рівень безпеки їзди.

2005 рік.

Ідеальне поєднання.

Технологія шини CAN в поєднанні з однопровідною системою BMW Motorrad (SWS) являє собою концепцію з'єднання даних, яка вимагає тільки одну лінію передачі даних. Перевага в порівнянні з двухточечним з'єднанням – значно ширший спектр функціональних можливостей зі значно зменшеною кількістю кабелів. Іншими перевагами цифрового трафіку даних є економія ваги, висока стійкість, можливість повної діагностики та додаткова інформація для мотоцикліста.

2010 рік.

Адаптивна фара.

BMW – перший виробник мотоциклів, що пропонує адаптивну фару спеціально для мотоциклів в якості заводської опції. Це фара, яка робить їзду на мотоциклах безпечнішою в сутінках або вночі завдяки повному освітленню дороги.

2014 рік.

Перший електричний максі-скутер.

Завдяки BMW C evolution, ви можете відчути міську мобільність майбутнього вже сьогодні – без будь-яких компромісів. Цей електричний максі-скутер поєднує в собі стійкість, динаміку і маневреність. Потужний, повністю електричний привід швидко доставляє вас до місця призначення і дозволяє залишити викиди і шум позаду. Максимальна продуктивність їзди, екологічна сумісність і інноваційні технології – C evolution створений для безкомпромісного задоволення від їзди.

Безпека на 360°.

Безпека вимагає дій, а не слів.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Інші історії, які можуть вас зацікавити.

Любов до мотоциклів.

Коли кастомізація перетворюється в образ життя.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ

Найкрасивіші обхідні шляхи до Берліна.

Ваш мотоциклетний тур на фестиваль Pure&Crafted.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.