S 1000 RR 2018
S 1000 RR
ДИЗАЙН
Створений бути першим.
Всім своїм виглядом новий S 1000 RR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше управляється. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять в стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані в дзеркала заднього виду – вони не тільки відмінно виглядають, але і функціональніше. У задній частині мотоцикла вся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані в тримач номерного знаку.
Готовий до перегонів.
BMW S 1000 RR – ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніки, інтегрованої в дзеркала заднього виду і утримувачe номерного знака, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для гонок – вам треба зняти всього три деталі!
Доступний в якості опції пакет М Спорт перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла в ультимативний гоночний снаряд. Завдяки йому споряджена маса мотоцикла стає менше на 3,5 кг і тепер становить 193,5 кг. Пакет опцій включає в себе карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими водіння Pro, які включають в себе три режими, що конфігуруються RacePro1-3 і інтелектуальні системи допомоги. Ви можете налаштовувати ступінь втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-віллі, систему запобігання ковзань і ще безліч функцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН
ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Огляд технологій.
Технології для максимальної швидкості і безпеки.
Новий S 1 000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам водіння RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння і найрізноманітнішим дорожніх умов – а три додаткових режиму RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультіконтролер на кермі і 6,5-дюймову приладову панель, ви легко сконфігуріруєте будь-який з цих режимів, налаштувавши під себе відгуки ручки акселератора і інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включаючи функцію Wheelie Control), АБС і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейн, системи допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro) і гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control). Нарешті, одним натисканням кнопки ви можете налаштувати алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більш раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху і предиктивної реакції система DTC працює максимально плавно і непомітно для водія на будь-якій швидкості.