Новий BMW F 850 GS Adventure.
Успадкувавши динамічний, позашляховий характер F 850 GS, новий Adventure ідеально поєднує маневреність і можливість з комфортом проїжджати великі відстані з відмінними позашляховими якостями.
Моделі серії GS BMW Motorrad вже більше десяти років втілюють високі стандарти середньорозмірних туристичних ендуро. Головною особливістю цих мотоциклів є можливість проїжджати великі дистанції, спортивна динаміка і відмінні позашляхові якості.
Слідом за BMW F 750 GS і F 850 GS, представленими восени 2017, лінійку преміальних ендуро BMW Motorrad поповнює новий F 850 GS Adventure. Успадкувавши динамічний, позашляховий характер F 850 GS, новий Adventure ідеально поєднує маневреність і можливість з комфортом проїжджати великі відстані з відмінними позашляховими якостями. Як і легендарні оппозітниє BMW GS Adventure, новий F 850 GS Adventure складе ідеальну компанію любителям туристичних ендуро і подорожей в дослідженні найвіддаленіших частин планети на мотоциклі.
Новий потужний двоциліндровий рядний двигун.
Творці нового F 850 GS Adventure домоглися потужного і емоційно насиченого звуку, використовуючи колінчастий вал з розгорнутими на 90 ° шийками і інтервали між спалахами в циліндрах в 270/450 °. Небажані вібрації згладжуються двома балансирними валами. Новий механізм прослизає зчеплення полегшує вижим важеля зчеплення і зменшує гальмовий момент двигуна, підвищуючи безпеку при різких переходах на знижені передачі. За передачу потужності на заднє колесо відповідає шестиступінчаста трансмісія і головна передача ланцюгом, яка тепер знаходиться з лівого боку мотоцикла.
Режими водіння Road і Rain, ABS і ASC вже в стандартній комплектації.
Новий BMW F850 GS Adventure вже в стандартній комплектації має два режими водіння: Road і Rain, що дозволяють налаштувати поведінку мотоцикла відповідно до дорожньої ситуації і вимогами водія, а ABS і ASC забезпечують найвищий рівень безпеки. Динамічний стоп-сигнал, що також входить в стандартне оснащення, робить мотоцикл більш помітним для рухомих за ним транспортних засобів при гальмуванні. Опціональне обладнання включає режими водіння Pro (Dynamic, Enduro і Enduro Pro), систему динамічного контролю тяги DTC і систему ABS Pro, що дозволяє гальмувати в нахилі.
Нова рама з листової сталі.
Рама мостового типу нового BMW F 850 GS Adventure виготовлена зі сталевих елементів глибокої витяжки. Вона задіє двоциліндровий рядний двигун в якості несучого елемента і забезпечує високий рівень жорсткості і надійності. Класичне розташування паливного бака - між сидінням і рульовою колонкою - дозволило оптимізувати ергономіку і центр ваги. 23-літровий паливний бак і низьку витрату палива новинки дозволяють проїжджати більше 550 км без дозаправки.
Виразний, ще більш мужній дизайн в стилі Adventure.
Новий, ще більш мужній дизайн BMW F 850 GS Adventure підкреслює його туристичні якості. Велике вітрове скло зі зручним регулюванням і захист для рук забезпечують комфорт при водінні в негоду. Широкі підніжки ендуро, регульовані важелі перемикання передач і ножного гальма, захисні дуги двигуна і багажна полиця з нержавіючої сталі також входять в стандартне оснащення.
Унікальний асортимент додаткового обладнання та аксесуарів.
З моменту запуску нового BMW F 850 GS Adventure буде доступний цілий ряд унікального для мотоциклів середнього класу додаткового обладнання. Вичерпний перелік опцій включає сидіння різної висоти, велика сидіння для двох (як в стандартній комплектації F 850 GS), кріплення для металевих кофров, декоративні накладки, нову повністю світлодіодну фару головного світла, додаткові світлодіодні протитуманні фари, систему Connectivity з повнокольоровим TFT-дисплеєм діагоналлю 6,5 ".
Ключові особливості нового BMW F 850 GS Adventure:
• Потужний двоциліндровий рядний двигун об'ємом 853 см³ і потужністю 95 к.с. при 8 250 об/хв; піковий крутний момент 92 Нм при 6250 об/хв.
• Потужний, емоційно насичений звук завдяки колінчастого валу з розгорнутими на 90° шийками і інтервалами між спалахами в 270/450°.
• Нова рама з листової сталі для високої жорсткості і точності управління.
• Нова телескопічна вилка перевернутого типу і алюмінієвий двосторонній маятник з центральним моноамортизатором для ще більшої чуйності.
• ABS, ASC і режими водіння Rain і Road в стандартній комплектації.
• Режими водіння Pro (Dynamic, Enduro і Enduro Pro), ABS Pro, динамічний стоп-сигнал і DTC в якості опції.
• Електронна підвіска Dynamic ESA в якості опції.
• Нова електросистема з більш потужним генератором і стартером.
• Світлодіодна фара головного світла в стандартній комплектації.
• Світлодіодні денні ходові вогні і додаткові світлодіодна протитуманні фари в якості опції.
• Багатофункціональна приладова панель Connectivity з повнокольоровим TFT-дисплеєм діагоналлю 6,5" в якості опції.
• Посилені позашляхові і туристичні якості і надійний захист від негоди.
• Оптимізована ергономіка.
• 23-літровий паливний бак, що дозволяє проїжджати більше 550 км без дозаправки.
• Новий дизайн, що підкреслює якості GS Adventure.
• Новий колір і два додаткових стилістичних варіанти: Rallye і Exclusive.
• Великий вибір унікального для мотоциклів середнього класу додаткового обладнання.