loader
Меню

Двоциліндровий опозитний двигун об'ємом 1250 куб.см. З технологією BMW Shiftcam.

Звухциліндровий опозитний двигун
об'ємом 1250 куб.см. з технологією BMW ShiftCam.

НОВИЙ РІВЕНЬ ПОТУЖНОСТІ, ЕФЕКТИВНОСТІ І ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

Нове покоління двоциліндрового опозитного двигуна з новою технологією BMW ShiftCam. Завдяки змінним фазам газорозподілу новий двигун більш чуйний тяговіт у всьому діапазоні - але особливо істотна надбавка припала на низькі обороти. Крім цього, мотор став працювати ще більш плавно і економічно - ніколи ще наш традиційний опозитний двигун не був настільки ефективний. А ще ви просто зобов'язані послухати цей двигун - звучить він приголомшливо.

Серце.

Вперше на двигунах BMW Motorrad застосована технологія BMW ShiftCam, яка дозволяє змінювати фази газорозподілу і висоту підйому впускних клапанів. У серці цієї технології - розподільний вал з двома парами кулачків на кожен клапан. Тому у двигуна нібито два розподілвали: один використовується при часткових навантаженнях і ще один - при повному.

Повна залученість в процес управління.

Та частина профілю розподільного вала, яка використовується при часткових навантаженнях, створена для плавної і економічної роботи двигуна - а друга, яка використовується при повному навантаженні, дозволяє домогтися максимальної віддачі. Завдяки зсуву вала уздовж своєї осі впускні клапани по-різному відкриваються в залежності від оборотів і навантаження. Перемикання здійснюється кулісою з електромеханічним актуатором.

Кулачки розпрідвалу для повного завантаження дозволяють максимально відкрити впускні клапани.

Кулачки розпрідвалу для часткового завантаження оптимізують час і висоту підйому клапанів для максимально ефективного згоряння робочої суміші.

1/1

Ефективне згорання робочої суміші.

Завдяки різній геометрії розподільних валів ми отримали можливість змінювати геометрію впускного каналу. Частина розпрідвалу, яка задіяна при роботі під повним навантаженням, забезпечує максимальну висоту підйому клапанів - а інша частина, що використовується при часткових навантаженнях, забезпечує їх менший підйом висоту. Крім того, в цьому випадку лівий і правий впускний клапани відкриваються на різну висоту і в різні фази. Завдяки цьому паливно-повітряна суміш сильніше завихряється - а це веде до високої ефективності згоряння і меншої витрати палива.

Оптимальне мастило, оптимальне вприскування палива.

Якщо ви збільшуєте потужність і крутний момент, ви повинні подбати про оптимальне мастило двигуна. Природно, ми це зробили: обидва поршня охолоджуються знизу розпорошеним струменем масла; крім того, система мастила двигуна має змінну продуктивність, яка оптимізована для різних умов і режимів водіння. Цифровий блок управління двигуном BMS-O також новий. Цей компактний і легкий модуль дозволяє повністю послідовне впорскування. За приготування оптимальної робочої суміші відповідає інжектор з 52-мілліметрвою дросельною заслінкою. Нові двохструмні інжектори забезпечують ще більш плавну роботу і низькі викиди в атмосферу.

Проміжний вал для компенсації вібрацій.

Як і попередній опозитний двигун, новий мотор має балансовий вал, що усуває небажані вібрації. Він являє собою порожнистий проміжний вал, всередині якого обертається провідний вал двигуна. Це дозволяє домогтися низького рівня вібрацій у всьому діапазоні оборотів. При цьому зберігся характер знаменитого опозитного двигуна BMW. Більш того - він став ще потужнішим: при робочому обсязі 1254 кубічних сантиметри двигун нового покоління розвиває 100 кВт (136 к.с.).

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія

Від опозитного двигуна до циліндра.

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.