HP4 RACE
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.
HP4 RACE
Це не просто інженерний шедевр. Це втілення захоплення. Розроблений для гоночного треку, BMW HP4 RACE уособлює всю нашу пристрасть до швидкості. Величезна кількість інновацій, і всі вони переслідують одну мету – розширити межі можливого. В цьому мотоциклі вперше в світі застосовано колісні диски і рама з вуглепластика. А завдяки потужності в 215 кінських сил і сухій масі в 146 кілограмів динаміка HP4 RACE, здається, може порушити закони фізики. Випущений обмеженим тиражем: всього 500 примірників на весь світ.
СПРАВЖНІЙ ЕКСКЛЮЗИВ
HP4 RACE – це шедевр інженерного мистецтва. Кожна з 500 гоночних машин обмеженої серії була виготовлена вручну нашими фахівцями і отримала свій ярлик з номером. Квінтесенція захопленості, яку ми виробляємо тільки для тих, хто її поділяє. Для тих, хто не має кордонів і хто завжди йде далі. Для тих, хто переходить межі, і чиї вимоги не просто задовольняються HP4 RACE, але яким необхідно переосмислити свої вимоги. Таких небагато. Точніше: сімсот п'ятьдесят.
ПОВНІСТЮ КАРБОНОВІ – ВСЕ АБО НІЧОГО
Новий еталон полегшених конструкцій.
Рама HP4 RACE виготовлена з вуглепластика і являє собою єдину деталь від рульової колонки до шарніра маятника. У порівнянні зі стандартною рамою, вона економить чотири кілограми ваги. Суть карбону BMW HP4 RACE не в зовнішньому вигляді, а в характеристиках. Він не тільки легше, але також жорсткіше і міцніше.
ДИЗАЙН HP4 RACE
Досконалість аж до найдрібніших деталей.
Створений для гоночного треку, HP4 RACE має несучий карбоновий обтічник, який ефективно відсікає потік зустрічного вітру. Куполоподібне вітрове скло забезпечує оптимальний захист водія від повітряного потоку. Ідеальне поєднання забарвлення в кольори BMW Motorsport (Light white / Racing blue metallic / Racing red) і нефарбованих деталей з вуглепластика робить HP4 RACE неймовірно привабливим; їм можна милуватися навіть тоді, коли він нерухомий.
ЧОТИРИЦИЛІНДРОВИЙ ГОНОЧНИЙ ДВИГУН
158
кВт (215 к.с.) при 13 900 об / хв (максимальні оберти 14 500 об / хв)
999
куб. см - об'єм
120
Н · м - макс. обертаючий момент
14.500
U / хв. / Максимальні оберти
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням – це теж справжній шедевр.