Дані та обладнання
Мотоцикл F 850 GS Adventure - це ідеальне поєднання їздових якостей на асфальті і пристосованості до подорожей по бездоріжжю. Його новий двигун викликає захоплення своїм звучанням, потужністю і плавністю роботи, а системи допомоги водієві встановлюють новий стандарт в класі. З детальною технічною інформацією та описом серійної комплектації можна ознайомитися тут.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип
Двоциліндровий чотиритактний двигун з водяним охолодженням з чотирма клапанами на кожному циліндрі, двома розташованими зверху, розподільними валами і системою мастила з сухим картером
Діаметр і хід поршня
84 мм x 77 мм
Об`єм
853 куб.см
Максимальна потужність
70 кВт (95 л.с.) При 8250 об/хв при опції зниженої потужності 35 Вт (48 л.с.) При 6500 об/хв
Макс. обертаючий момент
92 Нм при 6250 об/хв при опції зниженої потужності 63 Нм при 4500 об/хв. Опція ROZ91 неетильований бензин: 86 Нм при 6250 об/хв
Ступінь стиснення
12.7 : 1
Підготовка пального
Електронна система вприску палива
Контроль викидів
Трикомпонентний каталітичний нейтралізатор, норма токсичності Євро-4
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
197 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,1 л
Тип пального
Неетильований бензин Super, мін. октанове число 95 (ROZ)
Опція неетильований нормальний бензин, мін. октанове число 91 (ROZ)
Викиди CO2 за стандартом WMTC
98 г/км
Електрична система
Генератор змінного струму
Генератор 416 Вт (номінальна потужність)
Акумулятор
12 В / 9 Ач, необслуговувана
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове зчеплення прослизаючого типу в олійній ванні
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач, інтегрована в картер двигуна
Вторинний привід
Ланцюг
Підвіска / гальма
Рама
Сталева рама відкритого типу
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна вилка перевернутого типу, Ø 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Центральна амортизаційна стійка WAD, пружинна основа з гідравлічним регулюванням, регульована амортизація ходу відбою
Хід пружини, спереду / ззаду
230 мм/215 мм (спец. виконання з низьким шасі: 210 мм/195 мм)
Колісна база
1.593 мм
Кастор
124,6 мм
Кут повороту рульової колонки
62°
Колеса
Легкосплавні, з перехресними спицями
Розмір переднього колеса
2,15 x 21"
Розмір заднього колеса
4,25 x 17"
Передня шина
90/90 21
Задня шина
150/70 R17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, Ø 305 мм, 2-поршневі плаваючі супорти
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, Ø 265 мм, 1-поршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad ABS (з можливістю відключення)
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
939 мм
Висота (без дзеркал)
1.437 мм
Довжина
2.300 мм
Висота сидіння, без навантаження
875 мм (версія з низьким шасі: 815 мм, версія з низьким сидінням: 835 мм, версія з подвійним сидінням: 860 мм, версія з сидінням Rallye: 890 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1950 мм (версія з низьким шасі: 1830 мм, версія з низьким подвійним сидінням: 1870 мм, версія з подвійним сидінням: 1910, мм, версія з сидінням Rallye: 1980 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
244 кг*
Макс. допустима вага
455 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
211 кг
Корисний об'єм бака
23 л
Резерв
Приблизно 3,5 л
*Згідно з директивою VO (ЄС) 168/2013 заповнений всіма робочими рідинами, в серійній комплектації і з баком, наповненим мінімум на 90% корисного об'єму.
СТАНДАРТНЕ ОСНАЩЕННЯ
- BMW Motorrad ABS
- Система автоматичної стабілізації (ASC)
- Режими водіння Rain і Road
- Бортовий комп'ютер Pro
- Світлодіодна фара
- Динамічний стоп-сигнал
- Зчеплення прослизаючого типу
- Високе вітрове скло, регульоване
- Розетка на 12 вольт
- Регульовані важелі гальма і зчеплення
- Регульована гальмівна педаль і важіль перемикання передач
- Захист двигуна пластиковий
- Протектори рук
- Комфортне сидіння
- Підніжки Enduro
- Кріплення для перевезення багажу