loader
Меню

Дані та обладнання

Технічні дані.

BMW R nineT.

Як топ-модель сім'ї BMW Heritage, R nineT, звичайно ж, має і інші переваги, крім перевіреного часом оппозита: попереднє напруження пружини, ступінь стиснення і відскок перевернутої вилки можуть бути налаштовані вручну. А нещодавно розроблений подвійний прилад зі спідометром і лічильником оборотів ненав'язливо, стильно і коротко повідомить вам все, що необхідно. Щоб зробити вашу їзду не тільки захоплюючою, але і безпечною, також впроваджені стандартна система BMW Motorrad ABS і контроль тяги ASC (додатково).

Двигун

Тип
Чотиритактний двоциліндровий опозитний двигун з повітряним / масляним охолодженням, чотири радіальних клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал, центральний балансування вал
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Номінальна потужність
81 кВт (110 л. с.) при 7550 об/хв
Макс. обертаючий момент
119 Н·м при 6000 об/хв
Ступінь стиснення
12,0:1
Підготовка пального
Електричний вприск палива
Контроль викидів
Регульований триходовий каталізатор, що відповідає стандарту викидів EU4

Характеристики їзди / витрата пального

Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
5,3 л
Тип пального
Неетильований бензин, октанове число 95-98 (RON) (номінальна потужність з октановим числом 98 (RON))

Електрична система

Генератор змінного струму
Трифазний генератор, 600 Вт
Акумулятор
12 В / 14 А·ч, необслуговуваний

Трансмісія

Зчеплення
Гідравлічне однодискове сухе зчеплення
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач зі спіральними зубами і синхронізатором
Вторинний привід
Карданна передача

Підвіска / гальма

Рама
Рама з чотирьох секцій: одна передня і три задні; несе вузол двигуна і коробки передач; знімна пасажирська рама для трансформації в одномісний варіант
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка з діаметром опори 46 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній маятниковий важіль з підвіскою BMW Motorrad Paralever, центральна амортизаторная стійка, безступінчата і гідравлічне регулювання попереднього навантаження пружини за допомогою маховичка, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм/120 мм
Колісна база
1476 мм
Виліт передньої вилки
102,5 мм
Кут нахилу вилки
64,5 мм
Колеса
Спицеві колеса
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
5,50 x 17”
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
180/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводискові гальма, плаваючі диски, діаметр 320 мм, чотирипоршневі радіальні гальмівні супорти
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 220 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS

Габарити / вага

Ширина (включаючи дзеркала)
890 мм
Висота (без дзеркал)
1265 мм
Довжина
2220 мм
Висота сидіння, без навантаження
805 мм (кастомізоване переднє сидіння (аксесуар): 795 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
Тисячу сімсот вісімдесят п'ять мм (кастомізоване переднє сидіння (аксесуар): 1775 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
222 кг*
Макс. допустима вага
208 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
208 кг
Корисний об'єм бака
18 л
Резерв
близько 3 л

*Всі вимірювання проведені відповідно до директиви ЄС 93/93 / EEC з усіма експлуатаційними рідинами і з заправленим як мінімум на 90% корисним об'ємом паливного бака.

Стандартне оснащення

Оснащення

  • Двосекційний сидіння (висота сидіння: 805 мм, довжина по внутрішньому шву штанів: один тисячі сімсот вісімдесят п'ять мм)
  • Система з одним ключем для запалювання, рульового управління і кришки паливного бака
  • Вбудований замок запалювання і рульового управління
  • Знімні пасажирські підніжки з пасажирської рамою
  • Важіль гальма і важіль зчеплення регулюються - кілька налаштувань
  • Бортова література і інструменти

 

Спеціальні функції

  • Пасажирська рама може бути знята для їзди в поодинці
  • Двоколірний алюмінієвий паливний бак

 

Електрична система

  • Постійно світяться вогні і система аварійних вогнів
  • Регульовані по висоті фари вільної форми: круглі фари з хромованим кільцем, логотип BMW і кований кронштейн
  • Багатофункціональний дисплей з бортовим комп'ютером: цифровий годинник, індикатор передачі, лічильник пробігу та подвійний лічильник відстані, середня швидкість і середня витрата палива; дата обслуговування і залишився пробіг до наступного обслуговування; пройдені кілометри відображаються на індикаторі запасу ходу; індикатор помилки / управління двигуном; стан ручок з підігрівом (якщо встановлені)
  • Комбінація приладів зі спідометром і лічильником оборотів
  • Розетка
  • Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
  • Електронний іммобілайзер
  • Діагностичний інтерфейс
  • Генератор, 600 Вт
  • Білі покажчики повороту і світлодіодний задній ліхтар

Більше індивідуальності

Створено для кастомайзинга.

Основна увага при розробці R-nineT з самого початку приділялася модульній концепції: для максимально широких можливостей індивідуалізації. Незліченні модифікації мотоцикла професіоналами і окремими умільцями доводять, який величезний потенціал закладений в R nineT.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Завантажити брошуру.

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.