Дані та обладнання
Коли бачиш перед собою горизонт, чуєш звук двигуна і відчуваєш подих вітру, забуваєш про щоденну рутину, як тільки виїжджаєш за перший поворот. Це R nineT Scrambler. Строгий, справжній скремблер, який обіцяє насамперед одне: необмежену свободу. Дізнайтеся все про технічні дані і стандартному обладнанні тут.
Технічні дані
Двигун
Тип
Чотиритактний двоциліндровий опозитний двигун з повітряним / масляним охолодженням, чотири радіальних клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал, центральний балансування вал
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Номінальна потужність
110 л.с. (81 кВт) при 7750 об/хв
Макс. обертаючий момент
116 Н·м при 6000 об/хв
Ступінь стиснення
12,0:1
Підготовка пального
Електронний непрямий вприск
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
5,3 л
Тип пального
Неетильований бензин, октанове число 95-98 (RON) (номінальна потужність з октановим числом 98 (RON))
Електрична система
Генератор змінного струму
Трифазний генератор 720 Вт
Акумулятор
12 В / 14 А·ч, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Гідравлічне однодискове сухе зчеплення
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач зі спіральними зубами і синхронізатором
Вторинний привід
Карданна передача
Підвіска / гальма
Рама
Трисекційна рама, що складається з передньої частини і двосекційною задньої частини, несучого двигуна / коробки передач, пасажирську раму можна зняти для їзди в поодинці
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна вилка з діаметром опори 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній хитний важіль з BMW Motorrad Paralever; центральна пружинна стійка, попереднє напруження пружини з безступінчатим регулюванням за допомогою маховичка
Хід пружини, спереду / ззаду
125 мм / 140 мм
Колісна база
1522 мм
Кастор
116,1 мм
Кут повороту рульової колонки
61°
Колеса
Спицеві литі диски
Розмір переднього колеса
3,00 x 19"
Розмір заднього колеса
4,50 x 17"
Передня шина
120/70 R 19
Задня шина
170/60 R 17
Гальма, передні
Дводисковий гальмо, 4-поршневі фіксовані супорти, діаметр 320 мм
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 265 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
880 мм
Висота (без дзеркал)
1330 мм
Довжина
2175 мм
Висота сидіння, без навантаження
820 мм (високе сидіння (OE): 850 мм, низьке сидіння (OE): 790 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1830 мм (високе сидіння (OE): 1890 мм, низьке сидіння (OE): 1775 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
220 кг*
Макс. допустима вага
430 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
210 кг
Корисний об'єм бака
17 л
Резерв
Близько 3,5 л
*Як визначено в директиві ЄС 93/93 / EEC, заповнений усіма робочими рідинами, заправлений як мінімум на 90% корисного об'єму бака
Стандартне обладнання
- Motorrad ABS від BMW
- Індикатор швидкості з цифровим дисплеєм: цифровий годинник, одометр, лічильники з подвійним відображенням відстані поїздки і автоматичний лічильник відстані; дата обслуговування і залишився пробіг до наступного обслуговування; пройдені кілометри відображаються на індикаторі запасу ходу; індикатор помилки / управління двигуном, контрольна лампа двигуна (MIL)
- Литі алюмінієві диски з дорожніми шинами, чорні полуглянцевие диски (шини: передні 120/70 R19, задні 170/60 R17)
- Паливний бак з листової сталі, пофарбований у колір машини
- Розширені підніжки
- Бічні стійки з вимикачем
- Система вихлопних газів з нержавіючої сталі з акустичним клапаном і заднім глушителем Akrapovič
- Біле скло покажчиків повороту і світлодіодний задній ліхтар
- Пасажирську раму можна зняти для їзди в поодинці